Darbas garaže

Ne kiekviename garaže stovi geras ar bet kokios būklės stūmoklinis kompresorius. Tačiau, jeigu tai garažas, kuriame dažnai atliekami remonto darbai, veikiausiai toks dalykas ten stovės.

Automobilių kėbulų apdaila

Dažniausiai įvairūs oro kompresoriai itin pasitarnauja, kai yra dažomas automobilio kėbulas. Standartiškai jis pirmiausia nušveičiamas, tuomet lyginamas, dažomas. Arba dar prieš tai, jeigu tai kažkoks įlenktas ar kitaip apgadintas elementas, tai jis yra atlankstomas, atstatomas, prišpakliuojamas. Kompresorius pasitarnauja būtent dažymo būdu, nes tai dalis įrangos, reikalingos norint stipria srove kokybiškai nupurkšti paviršių. Taigi, automobilio kėbulo apdailai labai reikalinga tokia įranga. Vieni meistrai nuomojasi, kurie rečiau dažo. Kitiems gali labiau apsimokėti pirkti, jeigu dažo nuolatos, tiesiog kiaurą dieną. Bet tuomet tai jau galbūt ne mažas servisas, o didžiulė servisų virtinė.

Ratų keitimas ir suvedimas

Servisuose ir garažuose dažnai vyrai keičia ratus, padangas, atlieka suvedimą. Tai paprastai atliekama arba keičiantis metų sezonams ir reikalavimams dėl vasarinių bei žieminių padangų, arba ruošiantis į kokią didesnę kelionę ir norint, kad būtų galima kažkaip geriau paruošti sau automobilį.

Vidaus taisymai

Taip pat tenka patvarkyti ir automobilio vidų. Taigi, tai yra visa mechanika, ir čia jau reikia specializuotų meistrų, kurie taisytų skirtingas automobilio dalis ir sritis. Atskiras dalykas yra vadinamieji elektrikai, kurie apžiūri, diagnozuoja ir nustato jau pačią automobilių elektroniką. Mechaniką suprasti dar kažkiek paprasčiau, ir vyras gali galbūt pasitvarkyti kokį dirželį ar žvakę ir pats ant duobės garaže, su kompresoriumi pakėlęs mašiną. O štai elektronikai jau reikia specialisto, nes paprastas mechanikos meistrukas ten nepataisys.

Apžiūros ir taisymai prieš techninę

Dažnai automobiliai į tokius servisus atvaromi prieš techninę apžiūrą, kuri laikoma labai svarbiu įvykiu kiekvieno automobilio gyvenime, kadangi tuomet nusprendžiama, kiek dar laiko bus galima eksploatuoti tą ar kitą automobilį, ar pratęsti jo galiojimo laiką. Žmonės nemėgsta tų apžiūrų, dažnai iš anksto važiuoja į servisą, kad būtų pataisyta arba užmaskuota kažkokios automobilio bėdos, ir servise mašina praeitų kuo geriausiai. Arba atvažiuojama jau po apžiūros, kai nustatoma, kad kažką reikia taisyti, ir tas dalykas ir būna būtent taisomas.

Apžiūros prieš parduodant

Kartais ir su pardavimais būna taip, kad klientas nepasitiki pardavėju ir nori įsitikinti, kad tikrai viskas veikia. Nors apžiūra servise to neužtikrina, nes gedimai gali išlįsti vėliau, visgi perkant brangesnį automobilį, norisi tuo įsitikinti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *