Buhalterinė apskaita yra sudėtinga sritis, tad nieko keisto kad prireikus sutvarkyti įmonės buhalteriją ieškome kompetentingo asmens, kuris galėtų suteikti kokybiškas paslaugas. Buhalterinė apskaita tvarkoma profesionalo, kuris dirba su specialiomis programomis užtikrinančiomis, kad visi darbai bus atliekami kur kas greičiau, o nuo to kokybė visiškai nenukentės. Tiesa, kadangi egzistuoja labai platus tiek buhalterių, tiek programų pasirinkimas – reikia atsiriti tam tikrus kriterijus, nes jie gali garantuoti, kad kur kas greičiau pavyks atrasti tai, ko ieškote.
Kadangi programų pasiūla yra labai plati – tam tikri kriterijai padės atrasti pačią geriausią.
Kaina. Skirtingos programos kainuoja skirtingas pinigų sumas. Natūralu, kad daugelis žmonių kainai skiria vieną iš pagrindinių kriterijų. Smulkesni verslininkai ieško būdo galinčio padėti apskaitą vesti pigiai. Didesnės įmonės gali sau leisti pasisamdyti asmeninį buhalterį. Bet kuriuo atveju geriau per daug netaupyti, nes puikiai žinome, kad labai dažnai skūpas moka du kartus.
Atliekamos funkcijos. Buhalterinė apskaita apima labai daug skirtingų procesų, tad jeigu norite, kad viskas būtų padaryta už jus arba jūsų buhalterį, reikia ieškoti tokios programos, kuri teikia labai daug funkcijų. Daugiau detalios informacijos apie kiekvieną galimybę galite rasti internete. Naudinga ir kreiptis individualiai į paslaugos tiekėjus. Jie jums viską paaiškins.
Virtualios paslaugos. Buhalterinės paslaugos gali būti atliekamos ir virtualiu būdu. Tokiu atveju niekur nereikia eiti iš namų ir gausite visą jums reikalingą informaciją, kuri tik gali būti reikalinga tokiu atveju jeigu turite savo verslą arba vykdote kokią nors veiklą. Galima pasinaudoti ne tik virtualiomis programomis, tačiau tuo pačiu ir virtualiais buhalteriais, kurie sutvarkys apskaitą net su jumis nesusitikę.
Atsiliepimai. Plačiau reikalingą informaciją galite atrasti internete. Paprasčiausiai forumuose ieškokite kitų žmonių atsiliepimų apie suteiktas pasagas ir įvertinkite, kokių yra daugiau. Visais komentarais tikėti neverta, tačiau bent jau preliminarią nuomonę susidaryti pavyks.
Nauda. Įvertinkite, ar programos gali jums suteikti realią naudą. Jeigu dirbate su IV, galbūt pats galite nesunkiai sisteminti savo mokesčius?
Ar verta įsigyti programą turint asmeninį buhalterį?
Net jeigu ir jums dirba asmeninis buhalteris, tokiu atveju įsigyti šio pobūdžio programą – verta. Dar geresnis pasirinkimas – samdytis įmonę, kuri teikia buhalterijos paslaugas. Tokiu atveju jie jau patys naudosis kokybiškomis programomis, kurios padės paprasčiau suvokti šio darbo specifiką.
Ar programa gali atstoti buhalterį?
Tikrai ne. Programa gali būti kaip papildomas aspektas, kuris padės buhalteriui savo veiklą vykdyti kur kas kokybiškiau. Buhalterinės paslaugos yra atsakingas darbas ir jį įgyvendinti gali tik patys geriausi savo srities profesionalai, kurie puikiai ne tik išmano šio darbo specifiką, tačiau tuo pačiu ir išmano Lietuvos įstatymus. Labai svarbu nuolatos jais domėtis.
Buhalterinės apskaitos programos pasirinkimas yra toks pats svarbus, kai ir visas buhalterijos tvarkymas, juolab jei visus dokumentus tvarko pati įmonė. Kaip bebūtų manau lengvesnis bei paprastesnis variantas yra išsirinkti patikimą buhalterines paslaugas teikiančią įmonę, kuri padėtų tvarkyti visus įmonės dokumentus.
Visiškai sutinku. Tačiau reiktų atkreipti dėmesį į tam tikrus kriterijus atsirenkant buhalterinės apskaitos įmonę. Labai dažnai žmonės ieško pigiausių paslaugų, o po to nusivilia.. Tad, rinkitės atsargiai ;)