Maitinimo sektorius yra amžina dirva verslui plėtotis. Čia visada kuriasi ir atsinaujina įmonės, nes maisto vartojimo kultūra yra tokia pati amžina, kaip ir mūsų gyvenimas savo kūnuose. Kokios reikia imtis sėkmingos verslo valdymo sistemos, norint, kad jūsų maitinimo įstaiga nebūtų uždaroma po pusės metų? Keletas patarimų ir apžvalga apie tai, kaip sėkmingai plėtoti verslą maitinimo sektoriuje.
Jūsų išskirtinumas
Kiekvienas verslas turi turėti savo devizą ir moto. Jis tikrai neturi to devizo dėtis į savo interneto svetainę kaip kokioje nors siaubingoje savivaldybės svetainėje, tačiau tai reikia žinoti viduje. Jei norite kurti maitinimo įstaigą, verslą, jums būtinai reikia turėti savo išskirtinumą. Jūs neprivalote garsėti tuo, kad kepate kokius nors pyragėlius iš vienaragio šonkauliukų, tačiau net ir paprastas konkrečiai apibrėžtas išskirtinumas padės aiškiau judėti sėkmingo verslo link. Tarkime, galite siūlyti labai platų sriubų pasirinkimą, o gal gaminti maistą be mėsos, bet tokį pat skanų. O gal įkurti restoraną, kuriame kiekvieno produkto būtų parašyta kalorijų norma. Išskirtinumas yra tai, ko nėra kituose restoranuose, kitose įstaigose, kurios yra konkurentės jūsų įmonei. Būtent, jūs turite būti išskirtiniai ne visoje planetoje, o savo konkurentų tarpe. Kas yra konkurentai? Tie, pas ką eina jūsų potencialūs klientai, valgytojai. Tarkime, tai gali būti apsręsta vietos. Pavyzdžiui, mažame miste nėra nė vienos kavinės. Jūs ją atidarote ir visi pas jus ateina. Kavinė yra kitame mieste, bet jums tai nerūpi, nes ten gyvenantys žmonės nėra jūsų tikslinė auditorija, taigi, ir ta kavinė – ne jūsų konkurentė. Tokiu būdu jūsų išskirtinumas tampa tuo, kad esate vienintelė kavinė. Arba, jeigu esate ta, kuri kuriasi greta jos – esate, tarkime, kavinė, kurioje daugiau vietos ir nereikia spaustis. Žodžiu, jūs galite kurti savo išskirtinumą tiesiog lygindami kitas įmones ir galvodami, ko dar nėra. O taip pat galite tiesiog nusimėgdžioti kokį nors sėkmingą modelį nuo kitur esančio sėkmingo, bet kokio dar nebūtų jūsų vietinėje rinkoje.
Jūsų auditorija ir viskas jai
Kai suvoksite, kas yra jūsų auditorija, būtinai stenkitės jai sukurti kuo daugiau paslaugų (mokamų ir nemokamų, skirtų pritraukimui), kurios būtų jai aktualios. Tarkime, jeigu tai kavinė, tai reikia prekiauti ne tik kava, bet ir kažkuo, prie kavos. Gal kavinė bus miesto centre ir čia ateis daugiausiai žmonės, kurie šalia dirba. Gal per pietų pertrauką jie norės pavartyti spaudą, taigi, reikės padėti įdomių žurnalų. Ir taip toliau. Sėkmės versle.
Manyčiau klientų valdymas įpatingai reikalingas versluose maitinimo srityje, nes ten kasdienis darbas yra susijęs su klientais. Juk dažnai pelningai įmonės veiklai itin reikalinga sistema, kuri palengvintų darbus, susijusius su klientais bei saugotų visą informaciją apie esamus klientus vienoje vietoje.